Calamiteitendienst

icoon-calamiteitendienst

Aanvulling op helpdeskcontract
Als aanvulling op uw helpdeskcontract biedt CompuSystems u ook de mogelijkheid u te ondersteunen bij calamiteiten buiten kantooruren. Hiervoor hebben we een calamiteitendienst beschikbaar, voorzien van geconsigneerde engineers van CompuSystems.

Calamiteit
Een calamiteit is een zeer ernstige storing waardoor niemand zijn standaard werkzaamheden meer uit kan voeren. Onze calamiteitendienst is alleen voor calamiteiten buiten kantooruren inzetbaar. Kantooruren zijn van maandag t/m vrijdag van 08:30 tot 17:00 uur.

Stand-by tijd zelf bepalen
U kunt de stand-by tijd van onze calamiteitendienst zelf bepalen door extra uren aansluitend aan de standaard kantooruren bij te kopen. Wilt u bijvoorbeeld iedere werkdag tot 22:00 uur gebruik kunnen maken van onze calamiteitendienst, dan koopt u er 5 uren per maand extra bij. Voor een 24-uurs stand-by tijd tijdens werkdagen (24x5) koop u er dus 15½ uren per maand extra bij.

Garanties tijdens stand-by tijd
In de afgesproken stand-by tijd garanderen wij u bij een calamiteit te starten met de herstelwerkzaamheden binnen 30 minuten. Indien de calamiteit dit vereist, komen we bij u op locatie om de benodigde herstelwerkzaamheden uit te voeren. De in de stand-by tijd uitgevoerde werkzaamheden worden zonder overurentoeslag op basis van nacalculatie gefactureerd. Tevens zal er geen oproepvergoeding in rekening worden gebracht voor oproepen tijdens de stand-by tijd. 

cs-opsommingspijlOok buiten kantooruren ondersteuning bij calamiteiten

cs-opsommingspijlOpstart van herstelwerkzaamheden binnen 30 minuten

cs-opsommingspijlGeen oproepvergoeding of overurentoeslag

cs-opsommingspijlStand-by tijd zelf te bepalen

Klik hier om vrijblijvend een offerte op te vragen!