Helpdesk

icoon-helpdesk

TOPdesk
Bij CompuSystems is “bereikbaarheid en communicatie” de basis voor onze helpdesk. Daarom hebben we ook veel aandacht besteed aan deze basisbegrippen. De kern van onze helpdesk wordt gevormd door ons Call Management Systeem: TOPdesk, de marktleider op dit gebied. Binnen TOPdesk bestaat de mogelijkheid al uw hardware, licenties, wachtwoorden en onderhoudscontracten in te voeren zodat wij bij een melding snel inzicht hebben in uw omgeving en u dus sneller kunnen helpen. Standaard krijgt u 1 TOPdesk licentie bij een helpdeskcontract. Indien er meerdere personen binnen uw organisatie calls op eigen naam moeten kunnen aanmelden, kunt u vanzelfsprekend extra TOPdesk licenties bijbestellen.

Bereikbaarheid
U kunt onze helpdesk tijdens kantooruren telefonisch bereiken onder een rechtstreeks telefoonnummer. Wanneer u een e-mail stuurt naar helpdesk@compusystems.nl dan kan van deze e-mail automatisch een helpdeskcall worden gemaakt. Tevens is onze helpdesk 24x7 online bereikbaar. In deze online omgeving kunt u zelf uw calls aanmaken of de status van openstaande calls bekijken.

Communicatie
Zeker bij calamiteiten en storingen is communicatie over de status hiervan zeer belangrijk. Vandaar dat wij de volgende duidelijke afspraken hanteren:

  • U krijgt altijd binnen 15 minuten per e-mail een bevestiging wanneer een call is aangemaakt.
  • U krijgt binnen 2 kantooruren na het aanmaken van de call een inhoudelijk berichtje van ons wie-wanneer-welke actie gaan ondernemen.
  • Bij een calamiteit worden de herstelwerkzaamheden binnen 30 minuten opgestart.
  • Bij een calamiteit wordt u ieder uur telefonisch op de hoogte gebracht van de status.
  • U krijgt altijd een e-mail wanneer een call is afgesloten.

cs-opsommingspijlResponstijd van minder dan 2 uur bij storingen

cs-opsommingspijlOpstart van herstelwerkzaamheden binnen 30 minuten bij een calamiteit

cs-opsommingspijlGereduceerd tarief voor alle helpdesk werkzaamheden

cs-opsommingspijlRechtstreeks zowel telefonisch, online als per e-mail bereikbaar

cs-opsommingspijlDuidelijke management rapportage

Klik hier om vrijblijvend een offerte op te vragen!